Tiché doteky
Mia přijíždí jako au-pair do neznámé rodiny. Hned po příjezdu zjišťuje, že fungování domácnosti podléhá přísným pravidlům, jejichž porušení vede k okamžité výpovědi a cestě domů. Dívka se musí rozhodnout, zda si zachovat osobní integritu, nebo se přizpůsobit něčemu, co je jí bytostně cizí.
Mia se nechává najmout jako au-pair a předem ví jen to, že se bude starat o desetiletého chlapce. Již první setkání s rodinou ale napoví, že od ní bude očekáváno více než to. Život na vysoké finanční i intelektuální úrovni je vykoupen dodržováním souboru striktních pravidel, jejichž porušení má za následek okamžitou ztrátu zaměstnání a cestu zpět domů. To by však znamenalo nejen opustit chlapce, ke kterému si složitě hledá vztah, ale také ztratit úctu sama před sebou. Celovečerní debut Michala Hogenauera polemizuje s tím, jak moc je jedinec odolný vůči manipulaci okolí a jak velkou cenu je člověk ochotný obětovat, aby si mohl vážit sám sebe.