Pod žhnoucím nebem
Pod žhnoucím nebem je melodrama o mladém zemědělském inženýrovi, který se zamiluje do dcery zámožného velkostatkáře. Dílo, které otevřeně komentuje rostoucí propast mezi upadající aristokracií a vzmáhající se dělnickou třídou, poskytlo první hereckou příležitost egyptské filmové ikoně Omaru Sharifovi.