Zázrak Sargasového moře
Thriller Syllase Tzoumerkase, představitele nové řecké vlny, do poslední minuty neztrácí na dynamice a realistické, společenskokritické vidění překrývá vrstvou plíživě zneklidňujícího, přízračného, snového a duchovního. Velkou devízou snímku je herecký ansámbl uhrančivých, charismatických osobností.