Světlo mého života
Ve vlastním, sugestivně natočeném druhém režijním počinu, zasazeném do dystopické společnosti, kdy následkem neznámé choroby vymřely téměř všechny ženy, hraje Casey Affleck otce putujícího neutěšenou krajinou s jedenáctiletým potomkem Ragem; jediným cílem je přežít. Intimně kontemplativní i syrově drsný snímek, jehož tvůrce potvrzuje svoji výjimečnost ve světě severoamerické nezávislé kinematografie.
Ve vlastním, sugestivně natočeném druhém režijním počinu, zasazeném do dystopické společnosti, kdy následkem neznámé choroby vymřely téměř všechny ženy, hraje Casey Affleck otce putujícího neutěšenou krajinou s jedenáctiletým potomkem Ragem; jediným cílem je přežít. K intimně kontemplativnímu i syrově drsnému snímku, v němž umně propojuje několik kardinálních existenciálních témat, tvůrce dodává: „Rodič chce chránit a vzdělávat své dítě, to se však chce postavit na vlastní nohy a poznat život samo. Ve světě, který náš film přibližuje, ve světě stavícím dítě před tak vážnou hrozbu, je toto univerzální drama spíše otázkou života a smrti.“