Stehy
Když Ana jednoho rána upeče dort a slavnostně ho položí na stůl, její dospívající dcera pouze beze slova odejde a od manžela se žena dočká pouze tichého objetí. Ana totiž oslavu nechystá ani pro jednoho z nich. Dnes by se dvaceti let dožil její syn, který zemřel hned po porodu, nebo to tak Aně alespoň řekli lékaři. Žena stále doufá, že její dítě někde žije… Před několika lety se v Srbsku podařilo rozkrýt rozsáhlou síť překupníků dětí, sahající od nemocničního personálu přes lékaře až po vládní činitele, kteří během války prodávali děti k adopci do zahraničí. Citlivý snímek zkoumá následky této temné dějinné epizody, jež stále není plně vyšetřena.