Falešně
Multimilionář Markus si při okrádání státu možná připouštěl, že ho jednou investiční podvody přivedou za mříže, rozhodně ale nebyl připraven na variantu, v níž se přidá k vězeňskému pěveckému sboru. Černým humorem prosycená tragikomedie, v níž dohady o tom, kdo při zpěvu dodržuje ten správný rytmus, nabírají absurdních rozměrů.
Multimilionář Markus si při okrádání státu možná připouštěl, že ho jednou investiční podvody přivedou za mříže, rozhodně však nebyl připraven na variantu, v níž ho nevyřízené účty s podsvětím dostaly na oddělení, kde si odpykávají trest ti nejopovrhovanější vězni. K absurditě celé situace se Markus připojuje k vězeňskému pěveckému sboru, ale od začátku mezi muže nezapadá. Kde je vůle, tam je cesta, říká se, ale co když je taková vůle zlomyslná a mocichtivá? Černým humorem prosycená tragikomedie o stinných stránkách lidské osobnosti dává vyniknout komediálnímu talentu Jacoba Lohmanna a Anderse Matthesena, kteří ztvárnili role ústředních rivalů.