Devítiletá Benni je křehké děvčátko plné zloby, namířené proti všem institucím, které jsou v jejím světě překážkou návratu zpět domů k mamince. Podaří se věčně utíkající holčičce najít alespoň jednoho člověka, který by ji bezpodmínečně miloval? Energií nabitý, zároveň hluboce dojemný debut získal na letošním Berlinale Cenu Alfreda Bauera.