Jakmile dostal devítiletý Emmanuel v roce 1999 svou první videokameru, začal točit nepřikrášlenou kroniku rodiny Sanfordových. Deset let poté se jeho materiálu ujímá filmař a novinář Davy Rothbart, aby dovyprávěl odzbrojující příběh ze sousedství amerického Washingtonu, kde se pouhých sedmnáct bloků od Kapitolu na nejrůznější pády skloňují chudoba a násilí.
Jakmile dostal devítiletý Emmanuel v roce 1999 svou první videokameru, začal točit nepřikrášlenou kroniku rodiny Sanfordových. Třem sourozencům dospívání nikdo neulehčil – ve skrovném bytě vyrůstali bez otce, vychováváni milující, avšak s vnitřními démony neúspěšně zápasící matkou. Obranu před nevyzpytatelností světa jim nemohly poskytnout ani ulice ležící pouhých sedmnáct bloků od Kapitolu, v sousedství, kde se na různé pády skloňovaly především chudoba a násilí. K syrovému, svou autenticitou odzbrojujícímu materiálu se o deset let později dostává filmař a novinář Davy Rothbart a rozhoduje se dovyprávět jímavé dokumentární drama o síle rodinných pout a krutosti všednodenní Ameriky.