Vazba
Srpen 1983, kdesi v Rumunsku. Slunný letní den, který Dinu tráví s rodinou na pláži, je přerušen příjezdem policie. Dinu je bez bližšího vysvětlení zatčen. Vazbu sdílí s drobným kriminálníkem Valim, jenž se brzy stává něčím hrozivějším než jen pouhým spoluvězněm. Formálně vynalézavé drama o mrazivé absurditě totalitního režimu.
Srpen 1983, kdesi v Rumunsku. Idylu slunného dne, který tráví architekt Dinu se svou rodinou na pláži, přeruší příjezd policie. Dinu je z neznámých důvodů zatčen a okamžitě eskortován do vězení. Tam už v cele čeká Vali, drobný kriminálník, který se brzy stává něčím mnohem hrozivějším než jen pouhým spoluvězněm. Talentovaný režisér Andrei Cohn ve svém druhém filmu naplno využil omezený prostor omšelé cely a pomocí nápaditých kompozic vystavěl mrazivou metaforu totalitního režimu, jehož vynalézavá krutost, hraničící s absurdní fraškou, přesahuje veškerou fantazii všech, kteří ji sami nezažili na vlastní kůži.