Takové krásné šaty
Lednový výprodej se v trochu podivném butiku neobejde bez komplikací. Zatímco se bankovní úřednice snaží poprat s koupí prokletých šatů (a věřte, nestačí je jen vyprat), personál obchůdku pořádá po zavírací době tajemné rituály… Divoká asambláž Petera Stricklanda je stejně tak poctou kultovním giallo filmům, jako vyjádřením obdivu k matérii textilu, jež se ocitá v hlavní roli.