Jiří Suchý. Divadelník, hudebník, básník, spisovatel, grafik, sběratel, občan. Jedna z klíčových osobností tuzemské kulturní scény posledních šesti desítek let a neúnavný bojovník za zvelebování českého jazyka. Dokumentární film Olgy Sommerové je portrétem umělce a člověka, portrétem doby.
Jiří Suchý. Divadelník, hudebník, básník, spisovatel, grafik, sběratel. Jedna z klíčových osobností tuzemské kulturní scény posledních šesti desítek let. V divadle Semafor uvedl 97 her, napsal texty k 1 400 písní a hudbu k 500 písní. Zejména v době překotného chrlení obrázků často nevalné hodnoty je snaha legendárního a duchem věčně mladého klauna, jak sám sebe označuje, o neustálé zvelebování českého jazyka a jeho poetických nuancí nedocenitelná. Suchého košatý tvůrčí i občanský životaběh zachytila Olga Sommerová s obvyklou neokázalou osobitostí i vzácným citem pro vystižení neopakovatelných okamžiků.