Na střeše
Nerudný senior objeví na střeše pražského domu mladého Vietnamce a začne s ním dočasně sdílet domácnost. Dva rozdílní muži si k sobě nejprve složitě hledají cestu, postupně však zjišťují, že se potřebují. Herec Jiří Mádl potvrzuje režisérský talent komorním snímkem s jemným humorem.
Stárnoucí profesor Rypar nalezne na střeše svého pražského domu mladého Vietnamce Songa. Mladík chce skočit, protože nemá doklady a při policejním zátahu ho načapali policisté. Rypar neduživému mladíkovi nejprve nedůvěřuje, pak mu ale dovolí, aby mu jako „pán na úklid“ ulevil v jeho osamělé rutině. Začne také pilovat jeho češtinu a prohrávat v partiích šachu, v nichž Song exceluje. Komorní snímek o nepravděpodobné dvojici se opírá o suverénní herecké projevy, zejména Aloise Švehlíka v roli Rypara, jenž kombinuje sarkasmus s bezbranností. Po nápadité režijní prvotině Pojedeme k moři tak herec Jiří Mádl vypráví univerzálně srozumitelný příběh o tom, že každý někoho potřebuje.