Devadesátky
Když třináctiletý Stevie narazí na skupinku starších skejťáků, ihned zatouží být jedním z nich. Co víc by si mohlo dítě v devadesátkách přát, než hodit problémy za hlavu a bez rozmyslu se vydat ven za dobrodružstvím? Iniciační příběh o bezstarostnosti i rizikách dospívání je režijním debutem herce Jonaha Hilla.
Je léto, rozpálené ulice Los Angeles si doslova říkají o dobrodružství a třináctiletý Stevie zoufale hledá kamarády, se kterými by mohl zabíjet čas. Když jednoho dne narazí na skupinku starších skejťáků, ihned zatouží být jedním z nich. Co víc by si mohlo dítě v devadesátkách přát, než hodit problémy za hlavu, bez rozmyslu se vrhnout do světa venku a ztratit pojem o čase? Debutující Jonah Hill, doposud známý jako respektovaný herec, nás v iniciačním příběhu o bezstarostnosti i rizikách příliš rychlého dospívání bere na nostalgický výlet do analogové doby, která díky užití 16mm materiálu a bohatému dobovému soundtracku znovu ožívá.