Po svatbě
Američanka Isabel provozuje v Kalkatě sirotčinec, ale docházejí jí tolik potřebné finance. Theresa žije v New Yorku, řídí mediální koncern a ráda by, pod jednou podmínkou, útulek sponzorovala. Isabel se musí osobně vypravit do New Yorku. Pečlivě vypointované drama, v jehož hlavních rolích září Julianne Moore a Michelle Williams.
Američanka Isabel provozuje v Kalkatě sirotčinec, který je závislý na finančních i hmotných darech. Ve chvíli, kdy začnou tolik potřebné prostředky docházet, přichází zpráva od anonymního sponzora, jenž je ochoten věnovat vysokou částku, ale jen pod podmínkou, že Isabel osobně přijede do New Yorku. Tajemným dárcem je Theresa, majitelka mediálního koncernu, jejíž profesní i rodinný život je zdánlivě bezchybný. Setkání obou žen je osudové nejen pro ně, ale i pro jejich blízké… Důmyslné drama plné nečekaných zvratů vzniklo v režii Barta Freundlicha na motivy stejnojmenného dánského snímku z roku 2006. V hlavních rolích excelují Julianne Moore a Michelle Williams.