V žáru královské lásky
Provokativní rozdivočelá postmoderní féerie o lásce až za hrob mezi dekadentním knížetem a dcerou degradovaného důstojníka, kterou legendární Jan Němec natočil po návratu z exilu, v době vzniku zaskočila kdekoho a dodnes provokuje svou drzou hravostí a na tuzemské poměry tak ojedinělou neuchopitelností.
Na sklonku jara 1990, několik měsíců po návratu do svobodného Československa z exilu, který trval patnáct let, se Jan Němec pustil do natáčení adaptace groteskního romaneta svérázného filozofa Ladislava Klímy Utrpení knížete Sternenhocha. Provokativní rozdivočelá postmoderní féerie o dekadentním knížeti a jeho osudovém vzplanutí pro tajemnou ženu nízkého původu v době vzniku zaskočila kdekoho a dodnes provokuje svou drzou hravostí a na tuzemské poměry tak ojedinělou neuchopitelností. V kuriózní filmové halucinaci s nepominutelným tvůrčím podílem výtvarníka Michaela Rittsteina si s gustem zahráli Jiří Bartoška, Ivana Chýlková či Boleslav Polívka, v hlavní roli se objevil hudebník Vilém Čok.