Lillian
Ruska Lillian propásla pravou chvíli k řádnému opuštění Spojených států, rozhoduje se proto dojít domů pěšky. Z New Yorku, napříč celým kontinentem. Pozorovatelsky obdivuhodný film, kolébající diváka jako pozvolně se sunoucí horizont, odkládá obvyklé dramatické postupy stranou, aby vykreslil pouť krajinou, během níž jen zmizení z dohledu společnosti může vést ke štěstí.