Babiččin miláček
Sedmnáctiletý Alem by zoufale chtěl jet na školní exkurzi do Itálie, ale brání mu v tom nedostatek peněz. Coby sirotek žije pouze s babičkou a na zbytečné výdaje jim nezbývá. Sehnat potřebnou částku by znamenalo vyrovnat se bohatším spolužákům a vymanit se z pozice toho, kdo je na tom vždy nejhůře a kdo si nezaslouží nic než soucit. Navenek drsný, uvnitř pocitem méněcennosti zmítaný Alem se tak odhodlá k nebezpečnému činu, jenž má být řešením jeho zdánlivě věčné chudoby. Režisér Irfan Avdić prokazuje ve svém filmu Babiččin miláček cit pro zachycení drobných situací, které mohou být pro někoho naprosto bezvýznamné, pro druhého ale krutě zraňující.