Zaměstnanec copycentra Harijs Bērziņš po únosu mimozemšťany cítí, že není ve své kůži, a důvěru v něm nebudí ani ufoložka Vilma. A to zatím netuší, že šedá mimozemská matka právě rodí jeho syna. Formálně hravý experiment s žánrem klasické sci-fi, na jehož klišé snímek potměšile pomrkává, aby si s nimi následně důmyslně pohrál.
Zaměstnanec copycentra Harijs Bērziņš po únosu mimozemšťany cítí, že není ve své kůži. Nepřenosná zkušenost z něj pomalu, ale jistě dělá společenského odpadlíka, rodina i kolegové jsou mu najednou cizí a důvěru v něm zpočátku nebudí ani tajemná ufoložka Vilma. Zatímco dvojice hledá společnou řeč, šedá mimozemská matka dává život Harijsovu dítěti… Hravost, láska k experimentu s filmovým materiálem i s formální stránkou filmu, to jsou společné jmenovatele snímku Říkali mu Chaos Bērziņš. Lotyšská režisérka Signe Birkova důmyslně oživuje klišé známá z klasických sci-fi filmů a vsazuje je do svěže neotřelých kontextů.