Dotkni se mě
Alice prochází léčbou rakoviny prsu. Její přítel Moritz se jí snaží být oporou, ale nedaří se mu – nebo se to alespoň Alici tak jeví – se do jejího stavu plně vcítit. Mladá žena se snaží překonat nejen obavy z nejisté budoucnosti, ale svádí boj i sama se sebou, aby se sžila s operací poznamenaným tělem. Intimní snímek o citlivém, přesto navýsost důležitém tématu.
Alice prochází léčbou rakoviny prsu. Po úspěšné operaci je na řadě chemoterapie, jejíž následky v podobě padání vlasů mladé ženě připomínají, že boj o život ještě zdaleka není vyhraný. Přestože se jí přítel Moritz snaží být oporou, nedaří se mu, nebo se to Alici alespoň tak jeví, se do jejího stavu plně vcítit. Stud z operací postiženého těla stále staví bariéru mezi ni a toho, jenž by měl být jejím nejbližším. Alice se sice snaží sama sebe překonávat, zásoby sil ale nejsou neomezené. Dotkni se mě je citlivým, výsostně intimním snímkem o úzkosti z nejisté budoucnosti a o odvaze naučit se s těmito obavami žít.