Buď připraven!
Snímek Buď připraven! režiséra Svatopluka Innemanna z roku 1923 zobrazuje rané české skautské hnutí. Neokázalý děj zavede diváky do nespočtu dobových lokací, jako například na hrad Orlík nebo k dnes již neexistujícím Svatojánským proudům. Projekci restaurované a podle původního virážování barvené 35mm kopie živě doprovodí duo Wabi Experience.
Pozapomenutý snímek Svatopluka Innemanna Buď připraven! vznikl podle scénáře divadelníka a skautského vedoucího Františka V. Kučery, jenž se zhostil i jedné z rolí. Titul společnosti Poja Film divákům předvádí činnosti, hry a dovednosti – včetně záchrany lidského života – skautů na letním táboře u zámku Orlík. Natáčení se zúčastnili skauti z pražského třicátého oddílu a pracovníci panství rodu Schwarzenbergů. Film je vzácným dokladem nejen tehdejší činnosti skautského hnutí, ale také Prahy roku 1923 a Svatojánských proudů, dnes zatopených štěchovickou vodní nádrží. Nová, virážovaná a tónovaná kopie byla rekonstruována Národním filmovým archivem v letech 2017–2018. Projekci doprovodí duo Wabi Experience, které letos vydalo oceňovaný eponymní debut.