Kid
Zatímco se Hana vdává, Maja se stěhuje ke svému příteli a Bažo odjíždí do Kanady, Davida žádná převratná změna nečeká. Přátelé se mu vzdalují a on čelí otázce, jak se s nově nabytou samotou poprat. Sympaticky energický film o životním vakuu, které nastává mezi světem plným večírků a usazenou dospělostí.
Hana, Bažo, Maja a David byli až dosud nerozlučnou skupinou přátel. S blížící se třicítkou se ale jejich cesty rozcházejí. Hana se vdává, Bažo odjíždí za prací do Kanady a Maja se stěhuje ke svému příteli. V Davidově životě se však žádná změna nerýsuje a sám si není jistý, zda je to dobře, či nikoliv. Spíše než v nově nastalé osamělosti by se mu ale určitě této otázce lépe čelilo ve skupině přátel. Sympaticky energický film skrze přirozeně charismatického Davida komentuje s nenápadným ironickým humorem vakuum, které často nastává mezi světem plným večírků a ukotvenou dospělostí, jež se v tu chvíli zdá v nedohlednu.