Sestry
Vivian a Yandris vyrůstají v rituály prodchnutém prostředí kmene Wayú, jež je posledním ostrůvkem náležejícím starým časům v krajině severní Kolumbie, která postupně chřadne pod industriálním náporem těžařského průmyslu. Po smrti otce je k domovu již nic nepoutá, a tak se vydávají na útěk. Etnograficky výstižný i poeticky něžný příběh o odvaze začít nový život.
Zatímco příroda severní Kolumbie chřadne pod industriálním náporem těžařského průmyslu, kmen Wayú se stále snaží držet tradic zděděných po předcích a udržet po staletí praktikované rituály. Sestry Vivian a Yandris cítí, že tento život možná není pro ně, a smrtí otce mizí i to poslední pojítko s rodným krajem. Dívky překonávají vnitřní pochybnosti a odhodlávají se k útěku… Snímek kolumbijského režiséra Jorgeho Cadeny, oscilující mezi fikcí a dokumentem, zachycuje etnograficky výstižný, přesto impresionisticky poetický portrét dvou dívek, které v sobě najdou odvahu čelit zvyky svázanému prostředí.