Poslední děti ráje
Čtrnáctiletá Leah žije pouze se svým mladším bratrem Theem a babičkou. Smutná událost, která zasáhne do jejich životů, donutí dívku převzít zodpovědnost za svou rodinu, učiní tak ale se stále ještě dětskou bezprostředností. Citlivý snímek o ztrátě bezpečí, jež by se snadno dalo nazvat rájem.