Šéf místního gangu Anton Bykov, jemuž se přezdívá Býk, se po jedné z potyček s konkurenční bandou ocitne na policejní stanici. Vězení se vyhne jen díky zásahu obávaného mafiána, který však od něj za svou pomoc požaduje riskantní protislužbu. Napínavý celovečerní debut bývalého tanečníka Borise Akopova překvapí svou zralostí a bezhlavou dynamikou.
Rusko se na konci devadesátých let těžce vzpamatovává z rozpadu SSSR – země se topí v ekonomickém i morálním úpadku, s čímž ruku v ruce vzkvétá zločinnost místních gangů. Šéf jednoho z nich, mladík s přezdívkou Býk, se po potyčce s konkurenční bandou ocitne na policejní stanici. Vězení se vyhne jen díky zásahu obávaného mafiána, který však od něj za svou pomoc požaduje riskantní protislužbu. Bývalý tanečník a absolvent VGIK Boris Akopov vytváří ve svém mimořádně zralém celovečerním debutu napínavé drama, jehož energický soundtrack, bezhlavý rytmus vyprávění i syrové herecké výkony věrně vystihují nehostinného ducha doby postsovětského Ruska.