Spolu sami
Spolu sami je intimní, melancholickou a nadmíru citlivou výpovědí o třech protagonistech, kteří během dospívání přišli o jednoho z rodičů. Animovaný dokument využívá neotřelé podoby rotoskopie, kdy jsou live-action pasáže s reálnými aktéry přemalovány do animované podoby, přičemž struktura díla se organicky transformuje od abstraktních obrazů až k realistickým výjevům.