Schovka
Úsměvný bakalářský film Barbory Halířové nás prostřednictvím dětských postav a jejich imaginace vtahuje během hry na schovávanou do surreálného prostředí lidského nitra a podvědomí. Díky citu pro detail se Schovka pod taktovkou mladé režisérky stává napínavou hrou života, jež nás nutí vnímat každou vteřinu ubíhajícího času.