Dojemný příběh o malém chlapci a jeho dědečkovi, kteří tráví společný čas pouštěním draka, důmyslně využívá animaci látkových vrstev postav, jež znázorňuje proces stárnutí a postupného fyzického i mentálního oddalování od života. Stop-motion animace měkkých rekvizit snímku napomáhá k vybudování líbivé atmosféry.