Spojení Los Angeles
Unikátní filmový portrét se věnuje dálnici 110, jedné z klíčových dopravních tepen Los Angeles. S pomocí time-lapse metody tvůrci zprostředkovávají neutuchající pohyb města a jeho obyvatel a nabízejí komentář o prostředí a komunitách, jejichž život je definován urbanistickou koncepcí a infrastrukturou města.