Dcera
Loutkový film Darii Kashcheevové vypráví o vztahu otce a dcery, kteří k sobě přes veškeré vzájemné nepochopení nakonec naleznou cestu. Emocionální vypětí a zneklidňující atmosféru snímku podporuje na animovanou tvorbu nezvykle dynamická kamera a detailní záběry na tváře loutek, jejichž výrazy působí výjimečně životným dojmem.