Sedm příběhů, které se nebojí černého humoru a jejichž hrdiny budete upřímně nenávidět. Sedm vlastností, které nás činí nesnesitelnými. Celkem sedm důvodů, proč se lidem a jejich společnosti raději úplně vyhnout.