Velkolepý bizár
Cestopisný kaleidoskop je exkurzí do světa ovládaného materiálem látky, pestrými vzory a texturami. Kinetická stop-motion animace utváří originálně pojatý obraz globálně propojeného světa, neutuchajícího pohybu věcí a lidí, jejich kultur a životů, o jejichž charakteru svědčí právě textilie a její cirkulace.
Cestopisný kaleidoskop, natáčený na šestnáctimilimetrový filmový materiál, se vydává na dravou exkurzi do světa ovládaného materiálem látky, pestrými vzory a texturami. Extravagantní kinetika stop-motion animace zde utváří originálně pojatý obraz globálně propojeného světa, neutuchajícího pohybu věcí a lidí, jejich kultur a životů, o jejichž charakteru svědčí právě textilie a její nezastavitelná cirkulace. Produkty se stávají signifiantem mezinárodního kapitalismu stejně jako vyvolávají otázky o způsobech své výroby. Snímek plný nakažlivé energie a výrazných barev je mimořádným celovečerním debutem talentované experimentální filmařky Jodie Mack.