Mrtví neumírají
Cliff (Bill Murray) a Ronnie (Adam Driver), jindy klidní strážci zákona v ospalém Centerville, jsou mírně znepokojeni. Po domácích zvířatech ani stopy, hodiny se zastavily a s nocí tma nepřichází. Městečkem se potácejí povědomé bytosti. V zombie komedii, která zahajovala letošní festival v Cannes, dále hrají Chloë Sevigny, Tom Waits, Iggy Pop a Tilda Swinton.
Cliff (Bill Murray) a Ronnie (Adam Driver), jindy klidní strážci zákona v ospalém Centerville, jsou mírně znepokojeni. Po domácích zvířatech ani stopy, hodiny se zastavily a s nocí tma nepřichází. Zprávy v televizi jsou děsivé a vědci projevují neklamné známky znepokojení. Městečkem se potácejí povědomé bytosti. Zombie komedie nedostižného Jima Jarmusche, který si neodpustil jiskřivě sarkastické komentáře k aktuální americké politické situaci, zahajovala letošní festival v Cannes. Dále hrají Chloë Sevigny a řada členů Jarmuschovy filmové rodiny: Tom Waits, Iggy Pop, Tilda Swinton, RZA a Steve Buscemi. Za kamerou stál legendární Frederick Elmes (Mazací hlava, Modrý samet, Ledová bouře, Paterson).