Miss Hanoi
Záhadná smrt v českém pohraničním městě Varnsdorf svede dohromady cynického vyšetřovatele a mladou idealistickou policistku. V působivém kriminálním dramatu musí pátrat i ve vietnamské komunitě, svázané rigidními pravidly a komplikovanými vztahy.
Kapitán Kříž (David Novotný) se vydává do Varnsdorfu, aby tam vyšetřil smrt místního sígra. Stopy ho zavedou do tamní vietnamské komunity, kde mu dělá průvodkyni mladá policistka Anh (Ha Thanh Špetlíková). Její zapojení do případu ale může celé pátrání ovlivnit, neboť jedním z podezřelých je i její bývalý přítel. Kriminální drama režiséra Zdeňka Viktory stojí na dynamice vztahu vyšetřovatelů: on je ošlehaný cynik, ona pilná idealistka. Tvůrci ozvláštňují kriminální zápletku předivem vztahů a reálií české vietnamské komunity. Hlavní hrdinka například jako dítě vyrůstala v náhradní rodině, podobně jako celá jedna generace českých Vietnamců, jejichž rodiče se chtěli soustředit na podnikání.