Apollo 11
Jiný pohled / 2019 / Apollo 11 / USA 2019
Padesát let po panenském přistání na Měsíci se pootevřely bohaté archivy NASA, aby o proslulé cestě vydaly v ohromující audiovizuální kvalitě dosud nezveřejněný materiál, ať už na 70mm film zachycený start z Mysu Canaveral, či komorní svědectví o nadpozemském klidu panujícím v lunárním modulu. Devítidenní mise přestává být pouze ikonickým Armstrongovým „velkým skokem pro lidstvo“, aby se rozrostla ve fascinující vesmírnou odyseu.