Hluché dny
Sandra miluje fotbal a touží se setkat s Ronaldinhem, Marián s oblibou tráví čas pozorováním vlaků. Stejně jako oni dva i další protagonisté čtyř příběhů snímku Hluché dny mají své vlastní sny a touhy. Jedno však mají společné: žijí na okraji společnosti a jejich vnitřní svět je o něco uzavřenější, jsou totiž neslyšící… Podobně jako v předchozím snímku Sametoví teroristé, který spolurežíroval, balancuje Pavol Pekarčík i ve svém nejnovějším filmu na pomezí fikce a dokumentu. Neslyšící romské děti se ve filmu pohybují ve svém autentickém prostředí, do nějž Pekarčík citlivě zasadil drobné příběhy, v nichž se zrcadlí vnitřní život dětských hrdinů.