Šampion
Mladý Christian Ferro je rozený kanonýr, obdivovaná hvězda AS Řím. Hýčkaná fotbalová star si však nic neodříká a excesy v soukromém životě rozmazlené celebrity začnou ohrožovat slibně se rozvíjející kariéru. Radikální rozhodnutí prezidenta klubu na sebe nenechá dlouho čekat a na scéně se objevuje učitel Valerio se zdánlivě nesplnitelným úkolem. Inteligentní komedie je mimořádně povedeným debutem talentovaného Leonarda D’Agostiniho.
Mladý Christian Ferro (Andrea Carpenzano, známý ze Země hojnosti, uvedené na 53. MFF KV) je rozený kanonýr, obdivovaná hvězda AS Řím. Hýčkaná fotbalová star si však nic neodříká a excesy v soukromém životě rozmazlené celebrity začnou ohrožovat slibně se rozvíjející kariéru. Radikální rozhodnutí prezidenta klubu na sebe nenechá dlouho čekat a na scéně se objevuje učitel Valerio (Stefano Accorsi) se zdánlivě nesplnitelným úkolem. Inteligentní komedie zasazená do atraktivního prostředí jednoho z nejmilovanějších fotbalových klubů vůbec je mimořádně povedeným debutem talentovaného Leonarda D’Agostiniho a potěší i ty, kterým kulatý nesmysl neučaroval.