S je mladý voják, který slouží kdesi hluboko v tuniské poušti. Jednoho dne získá propustku, aby se mohl zúčastnit matčina pohřbu. Zpět na frontu se již nikdy nevrátí. Coby dezertér se stává terčem stíhání do chvíle, než je zahnán do hor. F je mladá žena, která právě zjistila, že je těhotná. Jednoho dne beze stopy mizí v lesích… Tuniský režisér Ala Eddine Slim navazuje na svůj předchozí film Poslední z nás a opět téměř beze slov vypráví tajemně křehký příběh jedinců, kteří se ocitají na hranici snu a paralelní existence, ve světě, jenž nepodléhá pravidlům, na která jsme bytostně navyklí. Vyprávění tak může být magickou alegorií politicky zmatené současnosti, ale také pouhým prchavým přeludem.