Pavarotti
V dalším z ceněných hudebních dokumentů přináší oscarový režisér Ron Howard fascinující životní příběh legendárního italského tenora. Osobní život i více než padesátiletou kariéru „krále vysokého C“ Luciana Pavarottiho přibližuje prostřednictvím vzácných archivních záběrů i zpovědí jeho nejbližších. Nemůže opominout jeho klíčovou roli v popularizaci opery, nevyhýbá se však ani kontroverzním okamžikům z privátní sféry.
V dalším z ceněných hudebních dokumentů přináší oscarový režisér Ron Howard fascinující životní příběh legendárního italského tenora. Osobní život i více než padesátiletou kariéru „krále vysokého C“ Luciana Pavarottiho přibližuje prostřednictvím vzácných archivních záběrů i zpovědí jeho nejbližších. Nemůže opominout jeho klíčovou roli v popularizaci opery, nevyhýbá se však ani kontroverzním okamžikům z privátní sféry. „Mám velmi rád postavy a fascinují mě způsoby, jakými jsou lidé zkoušeni a stavěni před další výzvy, zvláště velmi úspěšní lidé,“ říká režisér snímku. „U Pavarottiho jsem si kladl otázku, kde se vzalo to obrovské umění. Nezakládá se jen na výjimečném hlase. Musí vycházet ze srdce. Jen tak může člověk podávat výkony tak pravdivé, že budou rezonovat věčně.“