tx-reverse
Sakrální prostor kinosálu je místem, kde při každé projekci znovu probíhá kouzlo kinematografie. Rychlé střídání filmových políček, na kterých je zachycen vždy jen zlomek okamžiku, vytváří iluzi nepřerušeného kontinua. Autoři převrací tento vztah času a prostoru a nabízejí vtahující zážitek, kdy v každém filmovém políčku vidíme otisk celého času, ale jen část natočeného záběru.