Vodu a vylít
Pod nezaměnitelným autorským rukopisem rakouského strukturalisty se odehrává další z fascinujících studií pohybu a klidu, během níž cestuje vědro pro vodu a zpět. Skrze originální kamerovou jízdu i stop-motion techniku vzniká audiovizuálně odzbrojující dílo, ve kterém náhlá nehybnost jen přidává na dynamičnosti filmu.