Spolubytí
Kontakt, dotek, důvěra? Švédská umělkyně využívá neobvyklé technologie, celý snímek totiž postavila na záběrech termální kamery, která odhaluje neviditelné stopy zanechané po letmých společenských dotecích, v důvěrném kontaktu s blízkými, ale i po neznámých kolemjdoucích. Fascinující zobrazení intimity a její přítomnosti ve veřejném prostoru.