Pareidolie
Působivý experiment kombinuje abstraktní obrazce a figurativní obrázky, které jim na základě vlastního algoritmu přiřadil on-line vyhledávač. Výsledkem je podmanivý vizuální zážitek, v němž se střetává umělá inteligence, nevyjádřitelnost analogového světa i limity sítnice oka, skrze kterou jednotlivá políčka filmu vnímáme.