Okouzlující chlapci rodu Tang
Film inspirovaný stejnojmennou tchajwanskou erotickou fantasy z osmdesátých let znovu inscenuje některé scény, které se do původního díla kvůli cenzurním a finančním důvodům nikdy nedostaly. Precizní výprava, kostýmy a způsob inscenace z výjevů sexuálních orgií a vražd dynastie Tang utváří přízračné momenty, které jsou krásné i odpudivé zároveň.