Ať jsi kdekoliv
Život padesátníka Alessandra se odvíjí mezi maloměstskými kluby, ve kterých léta zpívá lhostejnému publiku, a bary, kde propíjí už tak malou gáži. Bezvýchodnou monotónnost života živočišného hromotluka radikálně naruší fatální setkání s Franceskou, dětsky spontánní ženou s velkýma zelenýma očima. Neobvyklá romance ze světa marginalizovaných se odehrává na sluncem rozžhavené Sardinii.
Život padesátníka Alessandra se odvíjí mezi maloměstskými kluby, ve kterých léta zpívá lhostejnému publiku, a bary, kde propíjí už tak malou gáži. Bezvýchodnou monotónnost života živočišného hromotluka radikálně naruší fatální setkání s Franceskou, dětsky spontánní ženou s velkýma zelenýma očima, odmítající se podvolit rozhodnutí sociálních pracovníků, že není schopna vychovávat vlastního synka. O prvky road movie obohacená neobvyklá romance z prostředí marginalizovaných se odehrává na sluncem rozžhavené Sardinii, ve světě, kterému by slovy režiséra „jeden měl dát pěstí do obličeje nebo od něj utéct, tak jak to činí postavy filmu“.