Papicha
Alžír, devadesátá léta. Ve společnosti se vzmáhá náboženský radikalismus, který později povede až k občanské válce. Osmnáctiletá Nedjma se mu snaží vzdorovat ostentativní snahou zachovat si status nezávislé ženy, a to jak ve vztazích, tak v oblékání. Dívčí energií nabitý debut prozářil výběr sekce Un certain regard na letošním festivalu v Cannes.