Adam
Zamlklá Abla provozuje malé pekařství v domě, kde žije sama s osmiletou dcerou Wardou. Jednoho dne naruší jejich všednodenní rutinu nečekané zaklepání na dveře. Těhotná Samia hledá dočasné útočiště výměnou za práci. Jemné drama o magické síle lidské sounáležitosti, lahodného pečiva a rozněcující marocké hudby vzbudilo nadšené reakce diváků na letošním festivalu v Cannes.
Přísná Abla (Lubna Azabalová, známá z proslulých Požárů Denise Villeneuva) provozuje malé pekařství v domě, kde žije sama s osmiletou dcerou Wardou. Jednoho dne naruší jejich všednodenní rutinu nečekané zaklepání na dveře. Znavená Samia hledá dočasné útočiště výměnou za práci; osamělá žena v pokročilém stadiu těhotenství se v konzervativním Maroku setkává se vším možným, jen ne s pochopením. Jemné drama o magické síle lidské sounáležitosti, lahodného pečiva a rozněcující marocké hudby, kterým debutuje talentovaná Maryam Touzaniová, vzbudilo nadšené reakce diváků na letošním festivalu v Cannes, kde soutěžilo o ceny v rámci sekce Un certain regard.