Píše se rok 1950. Dvě nerozlučné sestry Euridíce (18) a Guida (20) žijí v Rio de Janeiru spolu s konzervativními rodiči. Každá si hýčká svůj životní sen a jedna bez druhé si život neumějí představit. Jejich cesty se přesto budou muset rozdělit… Renomovaný brazilský režisér svým stylisticky precizním dobovým melodramatem připravil publiku jeden z nejemotivnějších zážitků na letošním festivalu v Cannes a odvezl si cenu za nejlepší film v sekci Un certain regard.