Řidičský průkaz
Zatímco se jí rozpadá rodina, dochází newyorská literární kritička na kurzy řízení, aby mohla navštěvovat dceru žijící kdesi ve Vermontu. Její instruktor, indický Sikh, má ale sám problémy v manželství. Společně možná najdou způsob, jak ukočírovat vlastní životy.
Darwan (Ben Kingsley) je pedantský instruktor autoškoly a příležitostný taxikář, žije v USA již mnoho let a jednou by se rád oženil. Wendy (Patricia Clarkson) je noblesní newyorská kritička, kterou po mnoha společných letech najednou opouští manžel. Když se Wendy rozhodne naučit řídit, aby mohla vídat dceru studující daleko od domova, Darwan se stává jejím instruktorem. On ji učí řídit, ona mu zase radí, jak komunikovat se ženou, jež za Darwanem jednoho dne přijede z Indie v rámci domluveného manželství. Vznikne mezi nimi nečekané pouto, které jim dá sílu překlenout těžké období a začít něco nového.