Parazit
Čtyřčlenná rodina Kimových žije v malém, omšelém bytě a potýká se s nedostatkem financí. Když syn Ki-Woo díky doporučení kamaráda začne pracovat v bohaté rodině Parkových, postupně se v jeho hlavě zrodí plán… Bongova mistrná hra se žánry, podbarvená výrazným sociálním apelem a vyznačující se dějovou nepředvídatelností a precizně vypointovanými černohumornými scénami, si letos z Cannes po právu odvezla Zlatou palmu.