Peter Parker se vrací ve snímku Spider-Man: Daleko od domova, který je další kapitolou filmové série Spider-Man: Homecoming. Náš dobrý soused a superhrdina se vydá se svými kamarády Nedem, MJ a ostatními na prázdniny do Evropy. Peterův plán nechat na pár týdnů superhrdinství a užívat si vezme brzy za své, neboť Spider-Manovi zkříží cestu agent Nick Fury. Ten po Peterovi chce, aby mu pomohl vypátrat, proč na starý kontinent útočí obří elementálové. Exkluzivní regionální předpremiéra na MFF Karlovy Vary.
Peter Parker se vrací ve snímku Spider-Man: Daleko od domova, který je další kapitolou filmové série Spider-Man: Homecoming. Náš dobrý soused a superhrdina se vydá se svými kamarády Nedem, MJ a ostatními na prázdniny do Evropy. Peterův plán nechat na pár týdnů superhrdinství a užívat si vezme brzy za své, neboť Spider-Manovi zkříží cestu agent Nick Fury. Ten po Peterovi chce, aby mu pomohl vypátrat, proč na starý kontinent útočí obří elementálové. Třiadvacátá položka ostře sledované série Marvel Cinematic Universe, do jejíhož obsazení nově vstupuje Jake Gyllenhaal jako hlavní záporák filmu, se částečně natáčela v České republice. Exkluzivní regionální předpremiéra na MFF Karlovy Vary.